|
Tweet |
Elazığ yolu Ankara’ya bağlayan ana arterdir, İstanbul’a uzanır; Urfa yolu Elazığ’a bağlanır; Silvan hattı İran kapısına kadar giden ticaret yolu niteliğindedir. Ama hâlâ aynı trafik, aynı yol anlayışı devam ediyor,” ifadelerini kullandı.
“BİR ALTGEÇİT YAPMAK BU KADAR MI ZOR?”
Kaymak, hükümetin yıllardır batıda övünerek anlattığı yol yatırımlarına dikkat çekerek, “Dağlar delinip yollar açılıyor, her şeyin vitrini güzel ama Diyarbakır’a sıra gelince hizmet yok. Bir altgeçit yapmak devlet için bu kadar zor olmamalı,” diyerek kentin ihmal edildiğini vurguladı.
GÖZDEN UZAK OLAN GÖNÜLDEN DE UZAK MI?
Kaymak, şehirdeki ulaşım sıkıntısını görünür kılmak için zaman zaman yoğun trafik anlarında video çekip sosyal medya ve basınla paylaştığını belirterek, “Biz ısrarla söylüyoruz, yazıyoruz, gösteriyoruz ki milletvekilleri ve ilgili kurumlar Diyarbakır’ın nasıl hizmetten mahrum bırakıldığını görsün. Halkın çektiği çileyi görün ve gereğini yapın,” çağrısında bulundu.
“ONCA ÖVÜNÇ YOLU YAPILDIYSA BU ŞEHİR NEDEN DIŞARIDA TUTULDU?”
Kaymak, mevcut iktidarın yıllardır “yapılan yollarla” övündüğünü hatırlatarak, “2005’ten bu yana 2026’ya girdik, tam 11 yıldır Diyarbakır’da trafik sorununu çözecek bir altgeçit yapılmadı. Bu bir ihmal değilse adı nedir?” sorusunu yöneltti.